Blackfriday
Blackfriday akce
Blackfriday akce

Serviciu GRATUIT fără griji

În calitate de distribuitor autorizat al unor mărci renumite, oferim un serviciu GRATUIT È™i fără griji pentru produsele selectate. Scopul acestui serviciu este de a minimiza efortul È™i grijile clientului în cazul unei probleme de garanÈ›ie cu produsul achiziÈ›ionat - simplu È™i simplu: noi ne ocupăm de tot pentru dumneavoastră!

 

Cum funcționează acest serviciu?

1. CE PRODUSE SUNT AFECTATE?

 

Atunci când achiziÈ›ionaÈ›i un produs acoperit de acest serviciu, ne vom ocupa, dacă va fi necesar, de gestionarea reclamaÈ›iilor neplăcute. PuteÈ›i identifica cu uÈ™urință produsele selectate pentru care se aplică acest beneficiu prin bannerul FREE SERVICE plasat la începutul descrierii produsului.

 

2. CARE SUNT CONDIÈšIILE?

 

După ce vă livrăm produsul, trebuie să păstraÈ›i ambalajul original, inclusiv toate piesele din carton, polistiren etc., pentru utilizare ulterioară în timpul perioadei de garanÈ›ie. Acest lucru se datorează faptului că ambalajul original complet va asigura întotdeauna transportul înapoi în siguranță al produselor la un centru de service autorizat, în cazul în care este necesar.

Servis ZDARMA bez starosti - puvodni baleni

 

3. CUM SÄ‚ RECLAMEZI?

 

Chiar dacă ne străduim să oferim numai produse de calitate de la producători consacraÈ›i, ocazional poate apărea o problemă neaÈ™teptată care necesită ca bunurile să fie duse la un centru de service autorizat. Ne-am gândit È™i la acest lucru. În cazul unui defect de fabricaÈ›ie sau de design în perioada de garanÈ›ie, vă rugăm să completaÈ›i mai întâi formularul nostru de cerere de garanÈ›ie È™i vă vom contacta pentru a lua măsuri suplimentare.

 

4. CUM SE AMBALEAZÄ‚ PRODUSUL?

 

Următorul pas este ambalarea produsului în ambalajul său original (inclusiv umpluturile), astfel încât să fie sigur pentru transport. Vă rugăm să vă asiguraÈ›i că bunurile sunt ambalate foarte bine, deoarece acest lucru va preveni riscul de deteriorare în timpul transportului. Vă recomandăm să folosiÈ›i alte materiale de ambalare adecvate, cum ar fi folie stretch sau cu bule, carton, bandă adezivă etc.

Servis ZDARMA bez starosti - jak zabalit

 

5. CINE VA RIDICA TRANSPORTUL ȘI CÂND?

 

Dacă aveÈ›i bunurile ambalate în mod corespunzător, aÈ™teptaÈ›i doar ca firma de curierat să ridice produsul. Colectarea are loc, de obicei, în termen de 1-2 zile de la raportarea reclamaÈ›iei. Compania de transport vă va contacta direct cu data exactă a ridicării.

Servis ZDARMA bez starosti - vyzvednuti kuryr

 

6. CE URMEAZÄ‚?

 

Compania de transport va livra produsul direct la un centru de service autorizat pentru inspecÈ›ie după ce a ridicat transportul. Vă vom È›ine la curent cu procedura È™i soluÈ›ia prin intermediul sistemului nostru de reclamaÈ›ii. În acest fel, veÈ›i avea întotdeauna o imagine de ansamblu asupra stadiului actual al reclamaÈ›iei.

Servis ZDARMA bez starosti - servisni stredisko

 

Heureka
Recenzii ale clienților
123 comentarii despre Compari
Client verificat
01/02/2024

Achiziția a fost pentru fiica mea, așa că nu știu dacă va fi mulțumită.